video, testi, traduzioni, interpretazioni...

domenica 11 agosto 2013

Imany - You would never know


[2013]

You will never know

It breaks my heart 'cos I know you're the one for me 
Don't you feel sad that never was a story obviously 
it'll never be 

And you will never know 
I will never show 
What I feel, what I need from you, no 
And you will never know 
I will never show 
What I feel, what I need from you 

With every smile comes my reality, irony 
You won’t find out what has been killing me 
Can’t you see me? Can’t you see? 

And you will never know 
I will never show 
What I feel, what I need from you, no 
You will never know 
I will never show 
What I feel, what I need from you 

No no, you will never know 
I will never show 
What I feel, what I need from you, no 

No no no no you'll never know 
No no no no you'll never know 
No no no no 
Love me, love me, love me, love me, no 

And you will never know 
I will never show, no no no 
What I feel, what I need from you, no no no 
You will never know 
And I will never show, no no no 
What I feel, what I feel 
What I feel, what I need 
What I need from you, no.


Tu non lo saprai mai

Mi spezza il cuore perchè 
so che tu sei l'unico per me 
non ti sembra triste il fatto che 
non ci sia mai stata una storia 
e che non ci sarà mai? 

e tu non lo saprai mai 
io non mostrerò mai 
quel che provo, 
quello di cui ho bisogno da te, no (x2) 

con ogni sorriso arriva la mia realtà, l'ironia 
non scoprirai mai cos'è che mi ha lentamente ucciso 
riesci a vedermi? riesci a capire? 

e tu non lo saprai mai 
io non mostrerò mai 
quel che provo, 
quello di cui ho bisogno da te, no (x2) 

no no, tu non lo saprai mai 
io non mostrerò mai 
quel che provo, 
quello di cui ho bisogno da te, no 

no, non lo saprai mai 
no, non lo saprai mai 
no, amami, amami, amami... 

e tu non lo saprai mai 
io non mostrerò mai 
quel che provo, 
quello di cui ho bisogno da te, no (x2)