video, testi, traduzioni, interpretazioni...

martedì 5 febbraio 2013

Billy Idol - Catch my fall



[1983]

Catch my fall

I have the time so I will sing yeah 
I'm just a boy but I will win yeah 
Lost song of lovers fellow travelers yeah 
Leave me sad and hollow out of words 

It could happen to you so think for youreself 

If I should stumble 
Catch my fall yeah 
If I should stumble 
Catch my fall 
Catch my fall 
If I should stumble 
Catch my fall 
If I should stumble 

I've traveled and unwound my own truth yeah 
I've laid my head on the rock of youth yeah 
i've trusted and then broken my own word 
Just to keep me free in this mad, mad word 

It could happen to you so think for youreself 

If I should stumble 
Catch my fall yeah 
If I should stumble 
Catch my fall 
Catch my fall 

It could happen to you so think for youreself 

If I should stumble won't you catch my fall yeah 
If I should stumble catch my fall yeah
If I should stumble would you catch my fall 
If I should stumble catch my fall.

Para la mia caduta

Ho tempo, quindi canterò, sì,
sono soltanto un ragazzo ma vincerò, sì,
canzone perduta di innamorati compagni di viaggio, sì,
lasciami triste e svuotato dalle parole

potrebbe accadere a te, quindi pensa per te

Se dovessi inciampare
para la mia caduta, sì.
Se dovessi inciampare
para la mia caduta,
para la mia caduta.
Se dovessi inciampare
para la mia caduta
se dovessi inciampare.

Ho viaggiato e svolto la mia verità, sì.
ho gettato la testa sulla roccia della gioventù, sì,
mi sono fidato, poi sono venuto meno alla mia parola
solo per restare libero in questo pazzo, pazzo mondo.

Potrebbe accadere a te, quindi pensa per te

Se dovessi inciampare
para la mia caduta, sì.
Se dovessi inciampare
para la mia caduta,
para la mia caduta.

Potrebbe accadere a te, quindi pensa per te.

Se dovessi inciampare non pareresti la mia caduta? Sì.
Se dovessi inciampare para la mia caduta, sì.
Se dovessi inciampare pareresti la mia caduta? Sì.
Se dovessi inciampare para la mia caduta.