video, testi, traduzioni, interpretazioni...

lunedì 16 luglio 2012

Queen - She makes me (Stormtrooper in stilettoes)


[1974]

She makes me

I love she makes me
She is my heart
She is my love
She is my love

I know I'm jealous of her
She makes me need
She is my love
She is my love

Who knows who she'll make me
As I lie in her cocoon
But the world will surely heal my ills
I'm warm and terrified
She makes me so

I know the day I leave her
I'd love her still
She is my love
She is my love

Who knows where 
my dreams will end
I'll follow as they grow
But the world will know
How long I'll take,
And if I'm very slow
She makes me so
She is my love
She is my love

Lei mi fa esistere

L'amo lei mi fa esistere
E' il mio cuore
E' il mio amore
E' il mio amore

So che sono geloso di lei
Mi rende bisognoso di lei
E' il mio amore
E' il mio amore

Chi sa che persona mi renderà
Mentre giaccio nel suo bozzolo
Ma il mondo sicuramente sanerà i miei mali
Sono eccitato e terrificato
Mi rende così

So che il giorno in cui la lascerò
La amerò ancora
E' il mio amore
E' il mio amore

Chi sa dove 
finiranno i miei sogni
Li seguirò menbtre crescono
Ma il mondo saprà
Quanto ci metterò,
E se sono molto giù
Lei mi rende così
E' il mio amore
E' il mio amore