video, testi, traduzioni, interpretazioni...

martedì 29 maggio 2012

Marilyn Manson - The love song


[2000]

Love song

The Bullet:
I got a crush on a pretty pistol
Should I tell her that I feel this way?
Father told us to be faithful

I got a crush on a pretty pistol
Should I tell her that I feel this way?
I got love songs in my head
Killing us away

Chorus:
The Father:
Do you love your guns? Yeah
God? Yeah
And Government?
Do you love your guns? Yeah
God? Yeah
And Government?
Fuck yeah


I got love songs in my head
Killing us away
I got love songs in my head
Killing us away

The bullet:
She tells me I'm a pretty bullet
Gunna be a star some day
Momma says that we should look away
She tells me I'm a pretty bullet
An imitation christ
I got love songs in my head
Killing us away

Chorus

I got love songs in my head
Killing us away
I got love songs in my head
Killing us away
I got love songs in my head
Killing us away

The Bullet:
I got a crush on a pretty pistol
Should I tell her that I feel this way?
Father told us to be faithful

I got a crush on a pretty pistol
Should I tell her that I feel this way?
I got love songs in my head
Killing us away

Chorus

I got love songs in my head
Killing us away
I got love songs in my head
Killing us away

The bullet:
She tells me I'm a pretty bullet
Gunna be a star some day
Momma says that we should look away
She tells me I'm a pretty bullet
An imitation christ
I got love songs in my head
Killing us away

Do you love your guns? Yeah
God? Yeah
And Government?
Do you love your guns? Yeah
God? Yeah
And Government?
Do you love your guns? Yeah
God? Yeah
And Government?
Do you love your guns? Yeah
God? Yeah
And Government?
Fuck yeah
Canzone d’amore

Il proiettile:
Ho una cotta per una graziosa pistola
dovrei dirle quel che sento?
Il padre ci ha detto di essere sinceri

Ho una cotta per una graziosa pistola
dovrei dirle quel che sento?
Ho canzoni d'amore nella mia testa
che ci stanno uccidendo

Rit:
Il padre:
"Amate le vostre pistole?" Si
"Dio?" si
"il governo?" si
"amate le vostre pistole?" si
"Dio?" si
"il governo?"
Fanc*lo si!


Ho canzoni d'amore nella mia testa
che ci stanno uccidendo
Ho canzoni d'amore nella mia testa
che ci stanno uccidendo

 Il proiettile:
"Mi dice che sono un proiettile carino
 diventerò una star un giorno
 La madre dice che dovremmo guardare lontano
 Mi dice che sono un proiettile carino
 un' imitazione di cristo
 ho una canzone d'amore nella mia testa
 che ci stanno uccidendo"

 Rit

Ho canzoni d'amore nella mia testa
che ci stanno uccidendo
Ho canzoni d'amore nella mia testa
che ci stanno uccidendo
Ho canzoni d'amore nella mia testa
che ci stanno uccidendo


Il proiettile:
Ho una cotta per una graziosa pistola
dovrei dirle quel che sento?
Il padre ci ha detto di essere sinceri

Ho una cotta per una graziosa pistola
dovrei dirle quel che sento?
Ho canzoni d'amore nella mia testa
che ci stanno uccidendo

Rit

Ho canzoni d'amore nella mia testa
che ci stanno uccidendo
Ho canzoni d'amore nella mia testa
che ci stanno uccidendo

 Il proiettile:
"Mi dice che sono un proiettile carino
 diventerò una star un giorno
 La madre dice che dovremmo guardare lontano
 Mi dice che sono un proiettile carino
 un' imitazione di cristo
 ho una canzone d'amore nella mia testa
 che ci stanno uccidendo"

"Amate le vostre pistole?" Si
"Dio?" si
"il governo?" si
"amate le vostre pistole?" si
"Dio?" si
"il governo?" si
"amate le vostre pistole?" si
"Dio?" si
"il governo?"
"Amate le vostre pistole?" Si
"Dio?" si
"il governo?" si
Fanc*lo si!